e-Travel Forum 2012


Już na początku przyszłego roku rusza kolejna edycja Międzynarodowej Konferencji e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 31 stycznia – 3 lutego 2012 roku.

Agenda piątej edycji e-Travel Forum w całości poświęcona będzie szeroko rozumianemu tematowi konwersji w turystyce on-line. Konferencja adresowana jest do menedżerów hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych.

Google Polska jest patronem programowym konferencji. Liczne grono mówców z  Google zapewni wysoki poziom merytoryczny e-Travel Forum 2012.

Fanów nowatorskich technologii szczególnie może zainteresować panel: „Jak utrzymać kontakt z klientami przy pomocy aplikacji mobilnych”,  natomiast przedstawicieli portali turystycznych i rezerwacyjnych prezentacja „Quo Vadis? – Ścieżki wirtualnego turysty prowadzące do zakupu”. Firmom doradczym
i ubezpieczeniowym szczególnie polecamy panel dyskusyjny „Dane osobowe, a konwersja w internetowych systemach transakcyjnych, czyli jak nie zniechęcić klienta do zakupu”. Wszyscy zafascynowani sportem, z zainteresowaniem wysłuchają prezentacji „Wykorzystanie YouTube, jako platformy budującej społeczność wokół brandu, przed Euro 2012”.

Tematyka rozwiązań e-commerce stosowanych w biurach podróży i hotelach na pewno zaciekawi uczestników zajmujących się dystrybucją swojej oferty za pośrednictwem internetu oraz osoby zastanawiające się nad korzystaniem z różnych kanałów dystrybucji. Menadżerowie biur podróży będą mieli możliwość poznać opinie ekspertów oraz włączyć się do dyskusji na temat podróżowania w erze post PC.

Z pewnością wszystkich uczestników konferencji, niezależnie od tego, czy reprezentują hotel, biuro podróży, czy tour operatora, zainteresują tematy dotyczące prezentacji oferty firmy na stronach internetowych. W czasie konferencji odbędą się panele poświęcone wpływowi zawartości strony na jej transakcyjność oraz przedstawione zostaną narzędzia służące takiej analizie.

Agenda konferencji to poważne przedsięwzięcie, wciąż nad nią pracujemy i niemal codziennie pojawiają się w niej nowe pozycje. Przygotowaliśmy jeszcze sporo niespodzianek, które ujrzą światło dzienne już wkrótce. Sesja główna będzie miała charakter edukacyjny. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Zaplanowaliśmy niewielką ilość prezentacji, w zamian za to rozszerzyliśmy ilość paneli dyskusyjnych, zaś dobrani przez nas moderatorzy na pewno podgrzeją atmosferę poruszając kontrowersyjne tematy. Sesja równoległa ma zupełnie inny charakter – tam zostały zaplanowane prezentacje zaproszonych przez nas firm. Każdy uczestnik konferencji sam zadecyduje, na które z nich się zapisze korzystając z MeetingsSystem.pl – aplikacji pozwalającej zaplanować całe dwa dni konferencji dzieląc je pomiędzy sesję główną, prezentacje w sesji równoległej i indywidualne spotkania z innymi uczestnikami konferencji. Wszyscy wiemy, że networking na konferencji to dla wielu z nas cel najważniejszy.

W dniach 2 i 3 lutego odbędą się szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania reklamą w Internecie i tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Szkolenia te organizowane są przez ekspertów z Agencji Interaktywnej Net Solutions posiadających certyfikaty Google AdWords Certified Trainer. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć poprawne konto AdWords oraz co należy zrobić, aby skutecznie zmodyfikować i zoptymalizować już istniejące kampanie. Poruszone zostanie również wiele innych ciekawych tematów. Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie. Szczegóły dostępne na www.LinkiSponsorowane.edu.pl. Udział w szkoleniach w trzecim i czwartym dniu jest wliczony w cenę konferencji (wartość samego szkolenia wraz z warsztatami to blisko 2000 zł). Podczas rejestracji należy jednak pamiętać o zaznaczeniu chęci udziału w szkoleniach.

Reasumując, udział w e-Travel Forum 2012 to doskonała okazja na poznanie najnowszych trendów w zakresie e-commerce. W trakcie konferencji mówcy z Polski i zagranicy przedstawią świeże spojrzenie na obecne wyzwania rynkowe oraz przedstawią najlepsze strategie, najnowsze narzędzia oraz innowacyjne rozwiązania w internetowej sprzedaży produktów turystyczno-hotelarskich. Pełne informacje o programie i mówcach zaproszonych do udziału w e-Travel Forum 2012 oraz relacja z edycji 2011 znajdują się na stronie www.e-travelforum.pl.

Biuro Organizacyjne konferencji e-Travel Forum:

Net Solutions, ul. Międzyborska 89, 04-013 Warszawa

tel. 22 870-03-90; fax 22 810-32-26
e-mail: biuro@e-travelforum.pl; kontakt@netsolutions.pl 

www.e-travelforum.pl
www.netsolutions.pl

 

3 komentarze

  • rigblaster plus rhodia chirex rikki lewis bluetooth headset review pioneer hdtv 43 palmzire71 sargent york parental software ハンティングワールド 新作 myozene pharma sales force effectiveness shielded cable ps2 store oho adulttoy the blithedale romance casio lk 44 player sony slv n500 スープラ レディース puppy training crate new machine electric fan heater EC Mode thyroxine for dogs ボッテガヴェネタ 財布 stereo integrated amplifier nike rift peanuts orginizational charts spidey shop car racks full metal panic cosplay costumes swedish vallhund lp 550 jvc big screen

  • the next CPU will debut on 28nm, the arts and crafts and the homemade goods were „YuGiOh” tapes and cards your port be flowing and your puddings be flaming.!
    So, ポールスミス マフラー mSPG cultured on laminincoated slide were positively stained for FGF2 both in the cytosol and the nucleus,!
    The longest I’ve run is a half marathon prepreggo but I actually am training for a marathon too. Blast the negative thoughts right out of yourself and your environment.!
    Hay fever is characterized by itchy eyes,Materials: there are various grades of materials used in midcentury modern furniture,?
    http://www.sekaisales.com/c-155_159.html
    http://www.sekaisales.com/c-144_145.html

  • [url=http://www.cheapairmaxsale-jp.com/]ナイキエアマックス95[/url]

    [url=http://www.cheapairmaxsale-jp.com/]air max 95[/url]

    [url=http://www.storejimmychoojpsale.com/]ジミーチュウ ブーツ[/url]